Hybrid Elephant/Safari Print Appears On The Nike Air Max 1

Forum Myopengrid Brasil em portugues.

Hybrid Elephant/Safari Print Appears On The Nike Air Max 1

Postby jeffreyriebec » Sun Sep 10, 2017 8:15 am

Mindy Grossman's non-lineaire pad naar succes
'Hoorde u de nieuwste? Mindy Grossman - gerangschikt door Forbes Magazine als een van de meest krachtige vrouwen ter wereld - verlaat Nike naar het Home Shopping Network.' Voor sommige van haar fans, zoals ik, die Grossman's stellar carrière volgde, was het een verrassingsbesluit om te springen van de wereldwijde vice-president van Nike om samen met HSN samen te werken. Maar Grossman, die onlangs 160 leiders bij een vrouw heeft aangespoord ' S 'Aspire-Respond-Engage' salon, is de eerste die erop wijst dat haar carrierekeuzes niet voorspelbaar of lineair zijn. 'Wanneer we in de aard van ons werk worden ingehaald en worden gevraagd om een ​​ander baan of functie te nemen, gaan we zelden terug en stellen ons af: wat wil ik echt doen? Wat is het nu op mijn loopbaan en Het leven dat belangrijk is voor mij? ' Dus voor Grossman was haar beslissing om bij HSN te werken logisch omdat het afgestemd was op haar waarden en interesses. 'Ik wist dat ik het leven van velen wilde aanraken en werkte voor een directe consumentenactiviteit. Ik wist ook dat ik in een bedrijf was dat ondernemend was met schaal en een die zou kunnen profiteren van de opkomende technologie,' zei ze . 'Toen ik HSN onderzoekde, past het op alle dingen die ik opgewonden was om te doen en ik wist dat dit een kans zou kunnen zijn om een ​​netwerk te creëren dat inhoud en handel combineert met entertainment.' Voor haar het inzien van het volgende platform en het creëren is het altijd erg spannend geweest. 'Inbeelden wat de mogelijkheden zijn tegenover wat voor me precies is, was de tweede grootste factor bij het bepalen van mijn carrière,' timberland schoenen heren voegt Grossman toe. In elk bedrijf dat zij heeft aangesloten, pioneerde zij enkele van de meest innovatieve manieren van branding en het bouwen van een bedrijf. Als president van Chaps, Ralph Lauren, groeide zij de inkomsten van $ 26 tot $ 250 miljoen. En toen ze bij Polo Jeans begon, bouwde ze een team van nuuts af en zag het raket van het bedrijf de inkomsten van nul tot 450 miljoen dollar. Tegenwoordig is mevrouw Grossman gewend aan grote aantallen. Als CEO van HSN, Inc., houdt ze toezicht op een retailportefeuille, die meer dan $ 3,2 miljard in omzet genereren. Ze heeft haar niet-lineaire benadering van het leven toegepast en ook toegepast op de organisatie. Sinds de toetreding tot het bedrijf in 2006 speelde zij de inspanningen om het lineaire netwerk te ontwikkelen in een multiplatform business met digitale expansie in mobiele en online applicaties. Haar visie heeft haar goed gediend - vandaag staat HSN.com op de lijst van de 'Top-10' meest getroffen ecommerce sites. Een andere belangrijke les die ze heeft geleerd tijdens het werken met topmerken is dat de cultuur van de onderneming een groot effect heeft op haar medewerkers. 'Mensen volgen geen leider maar volgen een visie - een visie op hoe de toekomst er uitziet en Hoe hun werk hen op die weg helpt, 'zei Mindy. Dus, als CEO, heeft Grossman de voorkeur gegeven aan het creëren van een genotische cultuur die de groei en het succes van het bedrijf stimuleert. Als we luisteren naar haar recente gesprek op het forum van vrouwen, werd het steeds meer voor ons duidelijk dat de kern van een persoon Waarden en filosofieën kunnen werkbeslissingen beïnvloeden. Deze werkervaring vormt op zijn beurt onze persoonlijke filosofieën. In haar concluderende opmerkingen in de Women ARE-salon heeft Grossman ook timberland schoenen heren een van haar persoonlijke motto's gedeeld. 'Ik wed nooit tegen iemand. Als mensen iets doen die een echt doel heeft en ze met vrijmoedigheid doen, wortel ik hen. 'Dat sloeg me op als een opmerkelijke eenvoudige maar royale credo. Als we allemaal een beetje dichter bij een soortgelijke filosofie zouden kunnen gaan, In zaken en in ons maatschappelijk leven - denk wat een warmer wereld die we allemaal zouden hebben. Ik had de gelegenheid om Mindy een paar vragen te stellen over haar leiderschapsstijl. U kunt haar reacties in de onderstaande video bekijken.
jeffreyriebec

Return to Portugues Brasil